Yeni Dönem Sahne Makyajı Eğitimleri

Instagram
Yeni dönemde Sahne Makyajı eğitimlerimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Eğitim içeriğini daha önceki yazımda detaylı olarak açıklamıştım.
http://izmirsahnemakyaji.blogspot.com.tr/2016/02/sahne-makyaj-egitimi.html
Merak edenler buradan bakabilirler.

Eğitimin verimli olması açısından aynı ders saatine maksimum üç öğrenci kabul ettiğimi özellikle belirtmek istiyorum.

Eğitimlerim haftada iki gün, günde iki ile dört saat arasında sürüyor. Yapılan çalışmaya göre zamanımızı biraz esnek kullanmak en doğrusu.

Tabi bir de dünya masrafa neden olan malzemeler var. Bunları eğitim süresince ben temin ediyorum. Kağıt havlu, ıslak mendil, pamuk gibi sarf malzemeleri öğrencilerden istiyorum.

Eğitim boyunca neler neler yaptığımızı merak ediyorsanız sayfalardan "...Student Makeup Works" ten takip edebilirsiniz.
Instagram

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Painting / Vücut Boyama

Geçmişten Günümüze Zombi Makyajı

******* Sıkıştırılmış Sahne Makyajı Eğitim Programı*******